Projekto tikslas
Didinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų fizinį aktyvumą, tenkinant prigimtinį judėjimo poreikį ir skatinti Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą, profesinę paramą ir pagalbą, ugdant sveikus ir fiziškai aktyvius vaikus.
Projekto uždaviniai:
- Skatinti ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinį aktyvumą, kilnų elgesį ir bendradarbiavimą.
- Teikti metodinę, konsultacinę pagalbą ikimokyklinio ugdymo pedagogams fizinio aktyvumo skatinimo ir sporto renginių ikimokyklinio ugdymo įstaigose organizavimo klausimais.
- Sudaryti sąlygas ikimokyklinio ugdymo pedagogams dalintis gerąja vaikų sveikatinimo ir fizinio aktyvumo skatinimo patirtimi.
- Skatinti glaudesnį bendradarbiavimą tarp ikimokyklinio ugdymo įstaigų.
- Kurti ikimokyklinio ugdymo pedagogų bendruomenę orientuotą į fizinio aktyvumo skatinimą.
D.– m. „Kregždutė“ vykdomas aplinkosaugos projektas „Mes rūšiuojam“.
Projekto tikslai:
1.Ugdyti moksleivius, darželių auklėtinius rūšiuoti ir rinkti elektros ir elektroninės įrangos ir nešiojamųjų baterijų atliekas, jų nešalinti su kitomis buityje susidarančiomis atliekomis.
2.Mažinti aplinkos taršą.
Projekto nuostatai. Skaityti >>>
Projekto metu surenkamų atliekų pavyzdžiai. Skaityti >>>
Nuo 2011 m. mūsų darželis – mokykla ,,Kregždutė“ įsijungė į Europos Sąjungos ir nacionalinio biudžeto lėšomis remiamas programą ,,Pienas vaikams“. Programa skirta visiems darželio vaikams ir 1 – 4 klasių mokiniams.
Programa „Pienas vaikams“ parengta siekiant pagerinti vaikų ir moksleivių mitybą, ugdyti pieno produktų vartojimo įpročius.
( Už programos vykdymą atsakinga direktorės pavaduotoja ūkiui Rasa Utarienė.)
Daugiau apie programą skaityti čia >>>
D. – m. ,,Kregždutė“ vykdoma programa
Nuo 2011 m. mūsų darželis – mokykla ,,Kregždutė“ įsijungė į Europos Sąjungos ir nacionalinio biudžeto lėšomis remiamą programą ,,Vaisių vartojimo skatinimas mokykloje“ . Programa skirta visiems darželio vaikams ir 1 – 4 klasių mokiniams.
Vaisių vartojimo skatinimo mokykloje programa sudaro sąlygas mokiniams skanauti vaisius ir daržoves bendraamžių aplinkoje. Moksleiviams skiepijamas supratimas apie vaisių ir daržovių vartojimo teigiamą poveikį žmogaus sveikatai, ugdomi sveiko maitinimosi įpročiai.
D.– m. „Kregždutė“ vykdoma programa „Antras žingsnis“.
Programa “Antras Žingsnis” – socialinius emocinius įgūdžius lavinanti bei smurto prevencijos programa. Bendrąja prasme – socialiniai emociniai įgūdžiai leidžia vaikams būti sėkmingesniems mokykloje, moko juos įsitraukti į saugios bei pagarbios mokyklinės aplinkos kūrimą. Socialinių emocinių įgūdžių turėjimas leidžia išvengti netinkamo elgesio, bendraamžių atstūmimo, impulsyvumo ir kt.
Jos metu mokiniai išmoksta savireguliacijos – tai leidžia mokiniui tinkamai ir produktyviai dalyvauti klasės darbe.
Išsiugdo empatiją – tai leidžia moksleiviams tvarkytis su savo stipriais jausmais bei spręsti tarpasmeninius konfliktus su kitais.
Moksleiviai mokosi emocijų valdymo – stiprių emocijų atpažinimas bei mokėjimas nusiraminti leidžia save sukontroliuoti bei nesielgti agresyviai.
Moksleiviai įgyja problemų sprendimo įgūdžių – tai leidžia tinkamai spręsti bendraamžių tarpasmeninius konfliktus bei mažina impulsyvų ir agresyvų elgesį.
Bendrąja prasme – socialiniai emociniai įgūdžiai leidžia vaikams būti sėkmingesniems mokykloje, moko juos įsitraukti į saugios bei pagarbios mokyklinės aplinkos kūrimą. Socialinių emocinių įgūdžių turėjimas leidžia išvengti netinkamo elgesio, bendraamžių atstūmimo, impulsyvumo ir pan.