D.– m. „Kregždutė“ vykdomas aplinkosaugos projektas „Mes rūšiuojam“.
Projekto tikslai:
1.Ugdyti moksleivius, darželių auklėtinius rūšiuoti ir rinkti elektros ir elektroninės įrangos ir nešiojamųjų baterijų atliekas, jų nešalinti su kitomis buityje susidarančiomis atliekomis.
2.Mažinti aplinkos taršą.
Projekto nuostatai. Skaityti >>>
Projekto metu surenkamų atliekų pavyzdžiai. Skaityti >>>
Nuo 2011 m. mūsų darželis – mokykla ,,Kregždutė“ įsijungė į Europos Sąjungos ir nacionalinio biudžeto lėšomis remiamas programą ,,Pienas vaikams“. Programa skirta visiems darželio vaikams ir 1 – 4 klasių mokiniams.
Programa „Pienas vaikams“ parengta siekiant pagerinti vaikų ir moksleivių mitybą, ugdyti pieno produktų vartojimo įpročius.
( Už programos vykdymą atsakinga direktorės pavaduotoja ūkiui Rasa Utarienė.)
Daugiau apie programą skaityti čia >>>
D. – m. ,,Kregždutė“ vykdoma programa
D.– m. „Kregždutė“ vykdoma programa „Antras žingsnis“.
Programa “Antras Žingsnis” – socialinius emocinius įgūdžius lavinanti bei smurto prevencijos programa. Bendrąja prasme – socialiniai emociniai įgūdžiai leidžia vaikams būti sėkmingesniems mokykloje, moko juos įsitraukti į saugios bei pagarbios mokyklinės aplinkos kūrimą. Socialinių emocinių įgūdžių turėjimas leidžia išvengti netinkamo elgesio, bendraamžių atstūmimo, impulsyvumo ir kt.
Jos metu mokiniai išmoksta savireguliacijos – tai leidžia mokiniui tinkamai ir produktyviai dalyvauti klasės darbe.
Išsiugdo empatiją – tai leidžia moksleiviams tvarkytis su savo stipriais jausmais bei spręsti tarpasmeninius konfliktus su kitais.
Moksleiviai mokosi emocijų valdymo – stiprių emocijų atpažinimas bei mokėjimas nusiraminti leidžia save sukontroliuoti bei nesielgti agresyviai.
Moksleiviai įgyja problemų sprendimo įgūdžių – tai leidžia tinkamai spręsti bendraamžių tarpasmeninius konfliktus bei mažina impulsyvų ir agresyvų elgesį.
Bendrąja prasme – socialiniai emociniai įgūdžiai leidžia vaikams būti sėkmingesniems mokykloje, moko juos įsitraukti į saugios bei pagarbios mokyklinės aplinkos kūrimą. Socialinių emocinių įgūdžių turėjimas leidžia išvengti netinkamo elgesio, bendraamžių atstūmimo, impulsyvumo ir pan.