D.– m. „Kregždutė“ vykdomas aplinkosaugos projektas „Mes rūšiuojam“.
Projekto tikslai:
1.Ugdyti
moksleivius, darželių auklėtinius rūšiuoti ir rinkti elektros ir
elektroninės įrangos ir nešiojamųjų baterijų atliekas, jų nešalinti su
kitomis buityje susidarančiomis atliekomis.
2.Mažinti aplinkos taršą.
Projekto nuostatai. Skaityti >>>
Projekto metu surenkamų atliekų pavyzdžiai. Skaityti >>>
www.mesrusiuojam.lt
D. – m. ,,Kregždutė“ vykdoma programa ,,Pienas vaikams“.
Nuo
2011 m. mūsų darželis – mokykla ,,Kregždutė“ įsijungė į Europos
Sąjungos ir nacionalinio biudžeto lėšomis remiamas programą ,,Pienas
vaikams“. Programa skirta visiems darželio vaikams ir 1 – 4 klasių
mokiniams.
Programa „Pienas vaikams“ parengta siekiant pagerinti vaikų ir moksleivių mitybą, ugdyti pieno produktų vartojimo įpročius.
( Už programos vykdymą atsakinga direktorės pavaduotoja ūkiui Rasa Utarienė.)
D. – m. ,,Kregždutė“ vykdoma programa
,,Vaisių vartojimo skatinimas mokykloje“
Nuo
2011 m. mūsų darželis – mokykla ,,Kregždutė“ įsijungė į Europos
Sąjungos ir nacionalinio biudžeto lėšomis remiamą programą ,,Vaisių
vartojimo skatinimas mokykloje“ . Programa skirta visiems darželio
vaikams ir 1 – 4 klasių mokiniams.
Vaisių
vartojimo skatinimo mokykloje programa sudaro sąlygas mokiniams
skanauti vaisius ir daržoves bendraamžių aplinkoje. Moksleiviams
skiepijamas supratimas apie vaisių ir daržovių vartojimo teigiamą
poveikį žmogaus sveikatai, ugdomi sveiko maitinimosi įpročiai.
D.– m. „Kregždutė“ vykdoma programa „Antras žingsnis“.
Programa "Antras Žingsnis" -
socialinius emocinius įgūdžius lavinanti bei smurto prevencijos
programa. Bendrąja prasme - socialiniai emociniai įgūdžiai leidžia
vaikams būti sėkmingesniems mokykloje, moko juos įsitraukti į saugios
bei pagarbios mokyklinės aplinkos kūrimą. Socialinių emocinių įgūdžių
turėjimas leidžia išvengti netinkamo elgesio, bendraamžių atstūmimo,
impulsyvumo ir kt.
Jos metu mokiniai išmoksta savireguliacijos - tai leidžia mokiniui tinkamai ir produktyviai dalyvauti klasės darbe.
Išsiugdo empatiją – tai leidžia moksleiviams tvarkytis su savo stipriais jausmais bei spręsti tarpasmeninius konfliktus su kitais.
Moksleiviai mokosi emocijų valdymo – stiprių emocijų atpažinimas bei mokėjimas nusiraminti leidžia save sukontroliuoti bei nesielgti agresyviai.
Moksleiviai įgyja problemų sprendimo įgūdžių – tai leidžia tinkamai spręsti bendraamžių tarpasmeninius konfliktus bei mažina impulsyvų ir agresyvų elgesį.
Bendrąja
prasme - socialiniai emociniai įgūdžiai leidžia vaikams būti
sėkmingesniems mokykloje, moko juos įsitraukti į saugios bei pagarbios
mokyklinės aplinkos kūrimą. Socialinių emocinių įgūdžių turėjimas
leidžia išvengti netinkamo elgesio, bendraamžių atstūmimo, impulsyvumo
ir pan.
ANTRO ŽINGSNIO PROGRAMOS PRISTATYMAS (žiūrėti >>>)